sâmbătă, 7 ianuarie 2023

 

Costel Zăgan Dinamită, alte spicuiri din ce scrie el şi le numeşte poezii

Cum poate să existe asemenea panarame de scrieri pe un site ca Citatepedia?!!!
Costel Zăgan Dinamită spune că e profesor, haida de,...
Unde ai predat, meştere, asemenea limbă română, că nu demonstrezi, bre, nimic?!
Mă mir că mai ai tupeul, şi e unul de o nesimţire crasă, să ripostezi scriind că prostia bubuie.
Meştere, Zăgan Costel Dinamită, bubui, bre, bubui rău că se aude până la Braşov... pardon Bucureşti.
Ia-te de mână cu Budoi şi Osoianu, că sunteţi praf. Aţi otrăvit site-ul ăsta cu dejecţiile voastre.

Dacă astea-s versuri, eu sunt chinez.

Carnea parcă se revoltă
simţurile iar se răscoală
numai că tăcerea ta aortă
râde de a mea că-i goală
Simţurile iar se răscoală
detectez Doamne femei
Universu-l ţin în poală
una două hai să fie trei
................
Dragostea ciopleşte-n piatră
caută-n adânc lumina
întunericul mă latră
sus în ceruri poate-i tina (ce o fi asta, tina?)
......
Nici prea tandru nici discret
sărut mâna domnişoară
eu mi-s noaptea eşti poet
ia o stea dar n-o să doară
Sărut mâna domnişoară
noaptea naşte-acum sub pleoape
stele naştere uşoară
din departe şi aproape
Suflete nemângâiet
hai dă moartea mai încet
.....
Să-mi intre secunda-n text
nemurirea mă-nconjoară
totuşi viaţa nu-i pretext
raiul ca să-l mut la ţară
Nemurirea mă-nconjoară
mă jertfesc într-un cuvânt
nenăscut ce-o să mă doară
când duc viaţa în mormânt
Mă jerfesc într-un cuvânt
însă moartea nu-i pretext
n-am acuma niciun gând
să-mi intre secunda-n text
.....
Duc pistolul la tâmplă
şi simt vai că tâmpla nu-i
Doamne oare cum se-ntâmplă
foc în miezul gândului
Când eu simt că tâmpla nu-i
o fereastră spre Nirvana
lira-ndurerată-n cui
cu tăceri să-mi umfle rana
....
Mişcă-ţi haide bunul simţ
dacă vrei s-ajungi acasă
pune-ţi la picioare zimţi
vezi pantofilor le pasă
Dac-ajungi sau nu acasă
mult mai bine e descuţ
iarba verde-i mai frumoasă
dac-ai şti să o asculţi
Mult mai bine e desculţ
ţi-ai pus la picioare zimţi
numai doi şi încă-s mulţi
haide mişcă-ţi bunul simţ

Autorul acestor scrieri, că nu-s poezii, este Costel Zăgan, zis Dinamită,
care, zice-se,... e profesor de limbă română, dar nu demonstrează.
Meştere, Costel Zăgan Dinamită, te latră prostia, bre...
Aveţi pretenţii de autori? De scriitori? De poeţi?!!! Budoi, Osoianu şi Zăgan?
Lătra-v-ar întunericul să vă latre de circari ce sunteţi! Aveţi tupeu d-ăla nesimţit rău de tot.

poezie de 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ISTORIA NU NE UITĂ

 Prof.doc.univ. ILIE POPESCU - Președintele Societății ”Golgota” - Reg. Cernăuți - UCRAINA ... A vorbi de calvarul gulagului stalinist nord-...