duminică, 2 februarie 2020

O INDICAȚIE PERSONALĂ

Chiar aşa:unii nu se (re)găsesc deloc în „scrierile” mele? Păi,e bine.Este,ca să zic aşa,foarte bine.Totuşi,le recomand,prieteneşte, să (mă) mai caute!Eventual,chiar în altă parte.
Alţii nu găsesc nimic:nici tu sens,nici tu mesaj,nici tu uni-formă!Pretutindeni:şi în text,şi pe-alături,dau,în schimb,doar de …el!
Mă rog,de mine…El oi fi eu?!Iar bovarism?Iar narcisism? Iar egoism?
Domnilor,eul s-o fi reducând la el?Sau la…ea? Sau la …tine?Mă,poate-s prea multe pronume personale!
CE SPLENDIDĂ DEMOCRAŢIE MORFOLOGICĂ!
EU înseamnă şi TU,şi EL şi EA!
Doamnelor,domnişoarelor şi domnilor,
eu aş rămâne totuşi EU:un anonim pronume impersonal.DUMNEAVOASTRĂ?
N.B.Şi să vă mai spun ceva:SINGURA INSTITUŢIE PE CARE O SUSPECTEZ ESTE EUL MEU LIRIC.Vinovat de toate cele!
Costel Zăgan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ISTORIA NU NE UITĂ

 Prof.doc.univ. ILIE POPESCU - Președintele Societății ”Golgota” - Reg. Cernăuți - UCRAINA ... A vorbi de calvarul gulagului stalinist nord-...